Wednesday, November 28

Kramsjukhetsrekord!

Idag har Lisa slagit alla rekord i kramsjukhet. Sen jag kom hem har hon svassat runt mina ben och följt mig för att hålla koll på vad jag gör. En mycket märklig sak hände när jag höll på att laga mat: lisa kom fram och jamade och gnällde. Jag provade med allt vanligt, mat, klappning, lek.. ingenting var bra. Inte förräns jag lyfte upp Lisa blev det lugnt och tyst. Hon stod still och väntade på att bli upplyft, och låg sedan lugnt i min famn och såg sig om medan jag fick bära henne tre varv runt hela lägenheten. Vardagsrum, fönster, spegel, hall, kök.... allt som verkar läskigt i vanliga fall iakttogs nu tyst från min arm där hon låg still, helt och hållet avslappnad. För övrigt rapporterar jag att inga framsteg görs med vikten. 6,4-6,8 kg verkar vara hennes mycket statiska vikt.

No comments: