Thursday, April 5

Vi gör vissa framsteg

Morgonen idag var mera social. Lisa sov hos mig hela natten, och låg kvar vid fotänden tryckt mot mina ben när jag vaknade och stannade en stund efter att jag gick upp. Ganksa morgontrött verkar hon vara, hon ville tillbaka och lägga sig ganksa snabbt efter att vi gått upp. Hon vågade sig också ut i köket för att äta ur sina egna skålar som står där. Gjorde husse stolt genom att välja light-torrfodret istället för det medhavda torrfodret, trots att hon har en skål av varje. (På kvällen gjorde hon motsatt val så jag tror inte man skall dra för mycket slutsatser.) Hon dricker lite också, både ur sin lilla skål i köket och ur den stora som står bredvid TVn. När jag gick till jobbet satte jag huven på lådan, men det var nog ingen bra idé för den verkar inte vara använd idag. Om något annat blivit använt är jag inte riktigt säker på, men det borde väl ha märkts ganska tydligt på lukt?

No comments: